Linggo, Mayo 13, 2012

TAAS UG LUPAD

Sa gamayng agianan padulong sa ilang baryo sa Candagsao  mainampingong naglakaw ang usa ka babaye nga taas ang pamayhon,seksi sab ug medyo guwapahon. Si Inggot ang giilang abtik sa mga babaye sa ilang dapit wala makahimungawong sa babaye apan sugo  sa iyang kaibog iya kining gisugat.
INGGOT  (Mitagad sa babaye) : Hi,Mis! Mahimong makakuyog?
BABAYE (Pinaluray ang tingog) : Nganong dili,kuyog lang kon gusto mo.
INGGOT   : Taga diin man ka ,Mis, ug diin man sab ka magtrabahho morag karon pa ko kakita nimo dinhing dapita?
BABAYE( Paraygon) : Ha,ako? Nagtrabaho ko sa usa ka bikini bar  sa Syudad.
INGGOT(May kahimuot ang hunahuna ni Inggot): Aw, mugbog lupad. Babaye ka sa kagabhion diay,Mis?
BABAYE (Mipahiyom): Uy,nganong nakatag-an ka man?
INGGOT  : Tsiks boy god ta.
BABAYE (Inanayng naputol ang katunga sa lawas,ug misiga ang mata): Dili man ko mubog lupad,tan-awa kay kaluparon naman gani ko.
INGGOT ( Sobrang nakurat ug gikuyawan sa nakita): Sus maryosep,wakwak !Tabannggg!


Walang komento:

Mag-post ng isang Komento