Biyernes, Mayo 11, 2012

GAMIT PAGTUPLOK

Si Mayang nga usa ka adunahang biyuda mipaanunsiyo  diha sa nagkadaiyang  radio stations sa dakbayan  ug pagpamantala sa mga newspapers kay mopili kinig bag-ong mahimong bana nga makatagbaw sa iyang mga kalaay ug kamingaw. Daghan tinuod ang miaplay pero walay usa si Mayang nga napilian kanila. Hangtod,usa ka adlaw niana may mituplok sa doorbell sa iyang pultahan. Pag-abli ni Mayang.
MAYANG ( Nakugang pagkakita sa tawong pungkol: walay mga kamot ug usa ray tiil): Uy,kinsa man ka,ug kinsay imong tuyo?
SIDOY (Ang ngalan sa tawo): Ako si Sidoy,Mam.Ni-a lagi ko kay mo-aplay nga mamahimong bana ni Mayang. A,ikaw si Mayang,Mam?
MAYANG : O,ako si Mayang.  Sige dayon.(Tuod man gipasulod ni Mayang ang maong tawo nga naglisod na gani sa paglingkod sa sopa).Yatis ra,unsaon  pa man tawon nimo pagkahimo sa romansa nga tan-aw ko nimo edaran ka naman sab ug pongkol pa?
SIDOY      : Aw, dili lang ko manghambog,Mam.
MAYANG: May ikabuga ka pa kaha?
SIDOY     : Sa hunahuna nimo,Mam,unsa man kahay akong gigamit pagtuplok sa  dorbel nianang imong pultahan?
MAYANG (Nakugang); Ngeeh!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento