Martes, Hulyo 29, 2014

SA LAIN PAPANANGHIRON

Giawhag ni  Kapitan Prokotoy ang iyang mga katigabaranggay nga mananom ug dagkong kahoy atol sa launching  sa   Plant  a Tree  Program   sa ilang barangay  sa  Kandugso.
KAPITAN  PROKOTOY  : Giawhag  ko kamong tanan mga kaigsuonan nga  mananom kitag kahoy aron  magma-anindot  ang  atong kalikopan.
SIDOY (Miabiba) : Maayo na,Kap. Ako, nakatanom nakog daghang kahoy didto  s a among yuta sa Bansalan.Lainlaing klase.
KAPITAN PROKOTOY : Maayo  hinuon,Doy. Maayo kaayo nang imong gibuhat.
BODOY   : Ako,Kap dili na ko mananom ug kahoy.Mitagam ko.
KAPITAN PROKOTOY(Nahibulong): Nganong nakasulti  kaman  ug ingon niana,Bodoy?
BODOY   : Hunahuna-a god Kap,nananom kog kahoy kay akoon,unya himanhiman pa diay sa dihang gusto ko nang putlon ug kahoyon didto ko sa lain papananghiron!
SIDOY(Misakgaw): Butangi!


Walang komento:

Mag-post ng isang Komento