Lunes, Hulyo 28, 2014

HADLUKAN NA

Usa ka adlaw niana giinterbyu  sa  usa ka  reporter  ang usa ka tiguwang  babaye nga nag-edad na ug 120  anyos nga nagpuyo sa hilit  nga bahin kilid  sa dakong  lasang   sa Mug-oy.
REPORTER  : Unsay  sekreto  nimo,Lola  nga miabot  kaman niining imong pangidaron  karon?
TIGUWANG  BABAYE : Wa man koy sekreto,Dong. Kaon ug inom lang ko  sa matag adlaw,unya di pod malimot  sa pag-ampo kanunay sa Ginuo.
REPORTER : Mao ba,La.Dinhi  sa bukid, unsay  kinaham mong kan-on?
TIGUWANG BABAYE : Dinhi sa bukid,Dong ang amo ra gyung mahimo kining pagsigeg kaon  sa mga utanon  ug  panagsa sab nga isda  kon makalugsong  sa ubos.  Inom pod ug tuba nga gikan pa gyud sa sanggotan  ni Teryo manananggot nga among silingan niadtong pikas buntod unom  ka kilometrong gilay-on.
REPORTER : Diay ba ,La? Kon pananglit,Lola magnihit na ang mga lagutmon o pagkaon  dinhi sa bukid mokaon  ka nianang  balanghoy  o   kamoteng kahoy?
TIGUWANG BABAYE(Nakahinuktok): Dili gyud ko,Dong.
REPORTER (Nahibulong): Ngano man,Lola?
TIGUWANG BABAYE    : Kaluoy sa Ginuo kadaghan na tawon ko mahilo nianang kamoteng-kahoy,unya kon simbako...
REPORTER                      : Nga simbako man,Lola?
TIGUWANG  BABAYE   : Simbako nga karon sinto bayente  na akong edad madayonan pa hinuon ko, na  maimpas ko di oras di ko,uy!
REPORTER                      : Butangi!


Walang komento:

Mag-post ng isang Komento