Biyernes, Setyembre 11, 2015

GUGMANG BALEBALE

Usa ka gabii niana sa dili pa ang kasal nila ni  Botoy  ug Mingga.
BOTOY : Sa kataposan mao na gyud ni ang akong gipaabot.
MINGGA : Ngano gusto  nga  ako mobalibad na?
BOTOY   :  Ayg komedya  gani?
MINGGA:  Aw, kon gusto mo hagki ko.
BOTOY   :  Kon may kahigayonan.
MINGGA:  Unya, dili ko nimo pasakitan?
BOTOY   :  Dili.
MINGGA:  Mahimo kaha nga ikaw akong masaligan,Toy?
BOTOY   :  Syempre.
MINGGA : Dili kaha ka mangitag lain,Toy?
BOTOY    : Dili no?
MINGGA : Gimahal gyud  ko nimo,Toy?
BOTOY    : O.
MINGGA : Tinuod ka,Toy?

Pagkahuman sa kasal nga nagkayamukat na ang ilang pagpuyo.

MINGGA :  Tinuod ka,Toy?
BOTOY    :  O.
MINGGA  : Gimahal gyud ko nimo,Toy?
BOTOY    : Dili no?
MINGGA  : Dili kaha ka mangitag lain,Toy?
BOTOY    :  Syempre.
MINGGA :  Mahimo kaha nga ikaw akong masaligan,Toy?
BOTOY    :  Dili.
MINGGA :  Unya,dili ko nimo pasakitan?
BOTOY    :  Kon may kahigayonan.
MINGGA :  Aw,kon gusto mo hagki ko?
BOTOY    :  Ayg komedya gani.?
MINGGA :  Ngano gusto ka nga ako mobalibad na?
BOTOY    :  Sa kataposan mao na gyud ni ang akong gipaabot!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento