Linggo, Nobyembre 2, 2014

BIYAAN

Namatay si Takyo human kini atakiha sa sakit sa kasingkasing nga nakigdulog sa usa ka babaye sulod sa usa ka  motel. Dangtag pipila ka gutlo mao na lamay naamgohan ni Takyo nga miatubang na siya ni Senyor San Pedro sa dakong ganghaan sa Langit.
TAKYO  : Nyor Pedro,unsa man kaha  mahilangit ba ako niini?
SAN PEDRO : Atong tan-awon dinhi sa Libro kon unsay imong adtoan Takyo niining imong paghiabot sa Langit.
TAKYO     : Nyor Pedro,mahimo bang kahatagan mo akog laing higayon aron akong makorehian ang akong mga kasaypanan  nga nabuhat sa didto pa ko sa Kalibotan.
SAN PEDRO (Naghunahuna): Buyno, ako kang tagaan ug lain pang  higayon Takyo,pero kinahanglan nga niining higayona imo na gyung biyaan ang mga daotang bisyo nga maoy  magnudnod kanimo sa kaalaotan,nakasabot!
TAKYO(Nalipay): Oo,Nyor Pedro.
Tuod  man gipabalik siya ni San Pedro.Sa nahiabot na siya sa Kalibotan nabuhi pagbalik si Takyo kay wala pa man malubong ang iyang patayng lawas. Unya...
TAKYO (Naghinuktok nga naglingkod sa tubaan ni Inse Epay): Bahala na,biyaan ko na gyud ang inom aron dili na ma-tsokolet ning akong utok ug dili  nako makapangitag away. Biyaan ko na sab ang pagsuyop ug syabu,biyaan ko ang pagpanugal,biyaan ko ang pagpangawat ug pangilad.....(Unya,nahilabay si Kikay kadtong babaye nga iyang nakauban sa motel.  Wala niya kapugngi nga misurok ang iyang dugo).
KIKAY (Mitimbaya kaniya nga nagpakigol ug short) : Unya,Takyo sige pa ta?
TAKYO(Nagpanglad-ok  nakakita sa  mga paa ni Kikay, ug sa ugdo nga dughan niini): Aw, ha?
KIKAY( Paraygon) : Biyaan ko nimo?
TAKYO: Biyaan god ,may man ug  nagsunodsunod nako si San Pedro!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento