Sabado, Setyembre 13, 2014

PATAAS SA KINABUHI

Usa ka buntag niana giinterbyu sa usa ka Reporter sa usa ka binisayang mantalaan dinhi sa Sugbo si Koing aron mahibaw-an kon unsay sekreto niini sa taas niyang kinabuhi.
REPORTER  : Unsa man gyuy sekreto nimo  Noy Koing nga miabot ka man nianang taas mong pangidaron  karon?
KOING (Lango pa gumikan sa kahubog): Simpol  ra man mister Reporter.
REPORTER  : Mahimo ba nga akong mahibaw-an?
KOING         : Naglikay kong maghunahuna sa akong problema,sige kog inom taman sa ginhawa,wala ko mag-stress  kay wa man ko mahigti anang lending, ug malipayon ko bisan way sapi ug mabuhi bisan sa pagpangayo sama sa mga badjao !
REPORTER   : Mao diay na? Simpol ra god.
KOING( Kabiya-on sa reporter) : Yuna,adto na ko sa tindahan ni Bibeth  mopalit kog Kulafu. Nia dinhi padu'ong  ang akong  asawa.
REPORTER  : Ngano man diayg nia padu'ong dinhi ang imong asawa?
KOING         : Ingon bitaw ko nga maglikay sa  akong problema.
REPORTER  : Butangi!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento