Biyernes, Pebrero 14, 2014

LAIN UG SABOT

Atol niining Valentines  Day,diha  sa tugkaran  sa balay nila ni Andat ug Igsang  nag-estoyahanay  ang duruha  mahitungod  sa ilang  mga uyab.
ANDAT :  Ang  unang kasinatian  ko ,Day Igsang  sa  akong uyab nga si  Mitoy di gyud na ko mahikalimtan.
IGSANG(Mipalabaw dayon): Wala  ra na sa akoa,Dat. Kadtong  akong kasinatian  labaw na.
ANDAT : Unsa man sab diay ang imong kasinatian,Sang?
IGSANG: Gikulbaan gyud ko niadtong higayona,Dat.
ANDAT : Yamat  ra. Ngano  man?
IGSANG: Taas  ug gahi kaayo  morag  dili masulod. Gipaningot ko ug maayo. Pagduso gyud nakasinggit  ko dayon  sa kasakit uy!
ANDAT: Sus  , no?
IGSANG: Unya dihay  dugo. Grabe  lagi.
ANDAT : A, ka grabe god sa imong uyab,Dat? Brutal  diay  kaayo?
IGSANG: Hoy, amaw!
ANDAT  : Unsa man diay?
IGSANG : Dili  uyab  uy.Nagpakuha lang kog  dugo didto  sa blood bank giubanan kos akong uyab!
ANDAT  : Butangi!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento