Miyerkules, Oktubre 16, 2013

NAGDUYAN MAN

Nagpunsisok ang mga  tawo diha sa may tindahan  ni Nang Bibeth,ug naghisgotay sa ilang mga kasinatian sa miaging kusog nga linog niadtong miaging Martes,Oktubre 15.
ONTOG : Ako niadtong higayona mao gyuy akong paghungit ug nahibulong na lang ko nga nituasik ang kan-on ug ang sud-an nga akong gigunitan.
ANDOY : Niinom ko niadtog tubig ug puwerteng pagkahilam-os hinuon nako kay mikurog man ang akong kamot. Ikaw, Bay Etot  diin kaman niadtong paglinog?
ETOT    : Wa gyud ko kahibawo nga dunay linog,Bay.
ANDOY : Yamat ra.Pagkakusog  niadtong linog nga 7.2  unya wa ka kamatikod?
ONTOG : Tuya  man gani ang mga  dagkong bilding ug mga balay!
ANDOY : Mao na. Unya,moingon ka nga wa gyud makamatikod sa linog,nganong pagka-unsa-a man kuno,Bay?
ETOT    : Ang-ang unsaon nako pagkamatikod  sa linog nga nagduyanduyan man sab ko!
ANDOY: Butangi!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento