Miyerkules, Abril 10, 2013

NAHADLOK DIAY

Puwerteng  suko-a ni Pidot kay  kalit  man dayon nga mikuha sa baligya niyang  melon  si  Pokloy.
PIDOT (Misinghag):  Yatis  ra nimo,Kloy kalit man dayon kag panguha sa tinda kong mga melon. Diin  kaman niadtong panahon nga nananom ko niining akong mga melon? Aron imo unta kong tabangan!
POKLOY  : Wa ko adto,Dot.
PIDOT      : Tiaw mo kana! Unya, diin kaman niadtong  nag-ani ko sa akong mga melon aron imo sab kong katabangan sa pag-alsa, aron maluoy ko nimo ug hatagana tikag makaon?!
POKLOY (Giabot ug kapikal sa sermon ni Pidot): Naunsa ka baya,Dot  uy, unsaon man nako sa pagtabang lagi nimo nga didto man ko  sa ilawon sa prisohan  kay nakapatay ug  tawong mapalabilabihon   ug  daw-an!
PIDOT (Nakuyawan.Nahadlok):  Tiaw mo na, kon nisulti  ka pa nako dayon kaganiha ra unta kang makakaon, kuha  lang diha,Kloy!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento