Martes, Marso 6, 2012

MAY KATARUNGAN

Paghiabot ni Pedro sa Barangay Maribago nagpangutana dayon kini sa mga tawo nga iyang masugatan mahitungod sa dapit nga gipuy-an sa iyang higala nga si Tinoy nga dugay na niyang gipangita. Giduol niya ang tawo nga nagsandig sa poste sa MECO nga  lago ang panapot ug tag-as ug bungot.
PEDRO     : Bay,nahibawo ka kon hain ni ang balay nila ni Tinoy Buanghanoy?
TAWO      : Wa ko kaila ana,Bay. Di ko taga dinhi.
PEDRO     : Taga diin kaman diay,Bay?
TAWO      : Taga Bohol ko ,ug  Dagohoy ang akong ngalan?
PEDRO(Nahingangha) :Aw, ikaw si Francisco Dagohoy,kadtong Bol-anon nga bayani?
TAWO (Mingisi)   : Dili uy!Ako si Dagohoy Legaspi ug ila kong giangga-an ug Jose Rizal  Bonifacio.Ug ig-agaw  mi si Lapulapu.
PEDRO  (Nagduda)   : Buang man siguro ka,Bay.
TAWO(Mibawos)      : Ikaw buang, para Tinoy ray  imong gipangita wa ka kahibawo nga taga dinhi.Ako pa kaha nga tu-a ko magpuyo sa Bohol!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento