Martes, Pebrero 14, 2012

NAMAKAK

Samtang si Tapaklong nakighinabi sa iyang mga tinamod nga mga bisita nagkanayon...
TAPAKLONG  : A, karon,mosugot na lang ko nga mamatay.Total, unsa pa may ako. Ang akong mga anak pulos naman mga propesyonal.May igo nang kayutaan,mga balay nga paabangan o rentahan,minilyong salapi nga naa sa ilang mga bangko.(Apan nianang tungang gabii gipukaw si Tapaklong sa anghel nga  gisugo sa Ginoo.)
ANGHEL   : Dong Tapaklong,nadungog sa Ginoo ang tanan mong gipamulong atubangan sa imong mga bisita kaganiha. Mao nga ni-a  lagi ko kay gisugo sa Ginoo  aron pagkuha sa imong kalag karon na gyud.
TAPAKLONG (Tungod sa kalisang): Hel,maluoy tawon ka nako,pasaylo-a ko sa akong gipanulti kaganiha.Ako lang tong komedya uy,ingna lang ang Ginoo nga wala ta magkita!

Walang komento:

Mag-post ng isang Komento